nedjelja, 3. rujna 2017.

Saltimbocca alla Romana s DOBRO pršutom

 Evo napokon jedne slane ideje za ručak a potaknuta je  DOBRO proizvodima.
Jeste li već čuli za njih i isprobali njihove delicije? Mene su osvojili na prvu, domaće meso, minimalno soli, bez glutena i soje, bez pojačivača okusa...
Nerijetko radim ovu teletinu, obožavam hrskavi pršut i miris kadulje. Saltimbocca alal Romana je jedan od poznatijih talijanskih klasika koji je kroz vrijeme doživio i neke promjene, od toga da se  u teletinu zamota pršut i uvalja u brašno do toga da neki umjesto na ulju peku na maslacu. Ja sam  ostala vjerna klasičnoj verziji.




sastojci za 4 osobe

400 gr telećih odrezaka
90 gr DOBRO pršuta
sol, papar po ukusu
100 ml bijelog vina
10 tak listova kadulje 

Odreske  očistite od  žilica i masnoće, lagano istucite batom pa posolite i popaprite po ukusu. Odresci trebaju biti manji pa ih slobodno odrežite, na svaki položite šnite DOBRO pršuta i list kadulje pa sve pričvrsite čačkalicom. U tavi zagrijte ulje, položite odreske i pecite par minuta sa svake strane, na kraju zalijte vinom i pustite par minuta da alkohol ishlapi. Poslužite uz njoke, pire od celera.....
 


2 komentara:

  1. I ja sam oduševljena Dobro proizvodima, odlično jelo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Credo sia rimasta una delle poche ricette con cui riesco a faargli mangiare la carne!!!

    OdgovoriIzbriši