četvrtak, 3. ožujka 2016.

Mirisni kuglof sa skutom

Mirisi najčešće probude neka davne uspomene. Ponekad su toliko živi da i okus osjetim.  Ovaj naoko običan recept probudio je  u meni buru emocija i jedva sam čekala da ga mogu podjeliti s Vama. Sigurna sam da i vi imate neke posebne recepte koji vas vežu uz neke ljude ili događaje. Nadam se da ce vam se ovaj recept svidjetikoliko i meni. Odlično paše uz čaj


sastojci za kuglof

 250 gr brašna
30 gr mljevenih badema
prašak za pecivo
250 gr kravlje skute
2 jaja
150 gr šećera
1 mahuna vanilije
naribana korica   2 bio limuna
60ml limunovog soka
150 ml suncokretovog ulja


Skutu istresite u cjediljku  da otpusti višak tekućine. U zdjeli miksati jaja i šećer pa dodati, vaniliju, skutu, limunovu koricu i sok. Sve dobro promješati,  dodati ulje i mljevene bademe, na kraju dodati prosijano brašno i prašak za pecivo. Smjesu rasporediti u namašćen kalup i peći na 180 stupnjeva 30tak minuta. Kontrolirajte  čačkalicom. Prije posluživanja obilno posuti mljevenim šećerom.

 

Broj komentara: 11:

  1. Prekrasno izgleda. Ikoju divnu boju ima!

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne slike...a recept sigurno isprobavamo

    OdgovoriIzbriši
  3. Kuglofe volim da pravim.I ovaj mi se sviđa,isprobaću!Krasno izgleda! Pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Gdje god pogledam ovih dana, sve fini kuglofi, ne znaš koji ljepši! I svaki zove da se prvo baš njega peče. A šta ću onda, peći ću :) baš je muž donio fine skute, kao da je znao :)
    (ne dozvoljava mi da upišem ime i url, stoga Marija iz Mirisne teke ovako šalje pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Gdje god pogledam ovih dana, sami kuglofi, ne znaš koji finiji, ne znaš koji bi prije pekla! A šta ću onda, peći ću :) baš je muž donio fine skute, kao da je znao! Hvala na prekrasnom receptu :)

    OdgovoriIzbriši