nedjelja, 9. lipnja 2013.

Džem od jagoda i palačinke sa sirom



Voljela bi da nam jagode traju što duže ali nažalost to nije tako. Džem mi se čini kao savršen izbor za skupljanje mirisa i okusa zrelih jagoda u kojima ćemo uživati  za hladne zime. Nerijetko  i biskvite premazujem slojem ukusnog džema da mu dodatno obogatim okus. Topla peciva i domaći džem...savršeno. Ovog puta  slatki džem jeli smo s plačinkama sa sirom. Imate  li prijedlog kako "spremiti " jagode za zimu??



za džem

1kg jagoda
500gr šećera
1 cijeli bio limun
2 mahune vanilije
rum/Cointreau
sredstvo za želiranje


Prethodnu večer jagode očistiti,  one veće odrezati na komade, posuti šećeorom, i promiješati . Dodati otvorene mahune vasnilije, razrezan limun i rum. Ostaviti ih da prenoće u hladnjaku. Voće će ispustit sok koji će otopiti šećer pa će i samo kuhanje biti kraće. Ja sam koristla želin  ali možete pokušati zdravije varijante s agar agarom ili naribanom jabukom.
Za isprobavanje gustoće, stavite maleni tanjur u hladnjak, pa svako malo odgrabite žlicom dok ne postignete željenu gustoću. Nakon što je smjesa zavrila kuhanje je vrlo kratko tako da je potrebno neprestano mješati. Pripremiti čiste teglice, sterilizirati ih možete kratko u pećnici. Gotov pekmez uliti u njih i poklopiti.



za palačinke je potrebno

250 gr svježeg sira
200 gr brašna
2 žlice meda
vanilija
korica limuna
2 žličice praška za pecivo
30 gr maslaca
200 - 300ml mlijeka




Obično ove palačinke pripremama zadnji čas a moj glavni pomoćnik tad je štapni mikser, Sve sastojke stavim u zdjelu štapnog miksera. Postepeno dodavati mlijeko i miksati dok ne nastane gusta krema. Količina mlijeka ovisi o vlažnosti sira. Zagrijati tavu, premazati ju otopljenim maslacem  i peći manje palačinke. Kad se na površini pojave mjehurići okrenuti ih na drugu stranu. Još tople poslužiti s džemom od jagoda ili džemom od smokava.



Broj komentara: 6:

  1. Ovaj post mi se čini kao savršen prijedlog za doručak! Na žalost, nemam toliko puno jagoda u vrtu da bih ih mogla spremiti za zimu, većini pozobam tijekom berbe

    OdgovoriIzbriši
  2. Džem isproban i oooooooooooooličan :-* za recept! Potičeš me uvijek iznova da isprobam nešto novo! I sad opet moram isporbati palačinke...

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna kombinacija,džem i palačinke zbilja savršeno za doručak:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš me zanimalo kakve su to buckaste palačinke :)
    Moram probati.

    OdgovoriIzbriši
  5. ovaj recept za pačalinkice sa svježim sirom mi je odličan. i džem je divan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Džem je super, kod mene je pospremljena ovogodišnja tura sa jagodama i sada čekam da pristignu nove voćkice. Palačinke su mi posebno zanimljive, ovakve još nisam probala i sigurno hoću. Sve skupa odlično izgleda !

    OdgovoriIzbriši