četvrtak, 27. lipnja 2013.

DB June 2013- Life of pie


Rachel for pizzarossa was our lovely june 2013 Daring baker´s host and she had us whipping up delicious pies in our kitchens! Cream pies, fruit pies, chocolate pies even crack pies. There s nothing like pie. I have fallen in love with  chocolate and  caramel tart.

 Došlo je vrijeme da se ponovo okušam u Daring bakers izazovu. Svidjela mi se tema koju nam je Rachel zadala i nisam mogla odoljeti da isprobam pitu s čokoladom i karamelom.




za pate sable
1 žumanjak
70 gr šećera u prahu
250 gr glatkog brašna
sol
125 gr maslaca 
2 žlice hladne vode
...
za karamel
100 gr šećera
100 ml  slatkog vrhnja
...
za čokoladnu kremu
2 velika jaja
100 ml mlijeka
80 gr šećera
200 ml  slatkog vrhnja
200 gr  tamne čokolade





U zdjelici promiješati žumanjak, šećer i žlicu vode. Na radnu površinu prosijati brašno pa u njega utrljati maslac, kad nastanu mrvice dodati smjesu s jajem. Tijesto zamotati u foliju i ohladiti u hladnjaku.
Pripremiti kalup za pečenje, tijesto razvaljati pa njime obložiti kalup. Pokriti ga masnim papirom i popuniti fažolom ili rižom. Ljusku od tijesta peći pokrivenu  8 minuta na 180 stupnjeva i onda otkriti i peći još 6 minuta.
Za pripremu karamela potrebno je popržiti šećer do zlatne boje pa ga preliti ugrijanim slatkim vrhnjem. Mješati dok se smjesa ne ujednači.
Kad se ljuska ohladi uliti karamel. Pripremiti čokoladnu kremu. Zagrijati vrhnje i preliti ga preko izlomljene čokolade. Pustit da se otopi. U zdjelici izmiješati jaja s mlijekom i  šećerom pa dodati smjesu čokolade i vrhnja. Pažljivo uliti smjesu čokolade preko karamela. Pitu peći još 30 minuta. Kad se ohladi poslužiti uz slatko vrhnje ili sladoled.

34 komentara:

  1. Da je barem bila bez karamela, sigurno bih ju napravila, jer obožavam čokoladu. Krasno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možda se jednom odvažiš i isprobaš!!
      moram priznati da je karamel skroz u drugom planu

      Izbriši
  2. Prvo sam pomislio koja je to moja pita ;)


    Super pita, karamel i čokolada so fantastični skupa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna je... Ja ovog meseca nisam stigla učestvovati, mada sam planirala...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sve rijeđe stižem, ali ova pita bi kad tad došla na red!

      Izbriši
  4. Karamel i čokolada, to mi je odlična kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  5. Your Chocolate and Caramel looks perfect! :)
    Love your photos!

    OdgovoriIzbriši
  6. I just love the toffee shards on the top - they really add a perfect finishing touch! Thanks so much for baking with me this month :)

    OdgovoriIzbriši
  7. This looks gorgeous, great job! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. That is really gorgeous. Love the caramel shards on top!

    OdgovoriIzbriši
  9. Pita jako dobro izgleda, a karamel uz čokoladu mi je dobitna kombinacija !

    OdgovoriIzbriši