nedjelja, 24. ožujka 2013.

Clafoutis s tunom



Još jedan brzi ručak, onaj kad želite što više vremena provesti s obitelji, druženju s prijateljima , u šetnji prirodom. Kod mene su sve češće takva jela na meniju  pa mi uvijek dobro dođe i koja nova ideja. Ovo mi se učinilo zgodnim i jednostavnim, s namirnicama koje svi imamo kod kuće uz veliku zdjelu šarene salate.



sastojci za dvije osobe


2 konzerve tune u maslinovom ulju 2x80gr
150 gr cherry pomidora
40 gr kukuruza
1 žlica brašna
2 žlice ribanom sira parmezana
2 dcl slatkog vrhnja 
2 jaja
maslinovo ulje
krušne mrvice
sol



 Vatrostalne posude namastiti uljem i posuti krušnim mrvicama. Tunu ocjediti od ulja. Na dno posudica poslagati tunu i kukuruz. U zdjeli izmješati pjenjačom jaja i vrhnje, dodati parmezan, soli i papra. Smjesu preliti preko tune. Utisnuti oprane pomidore. Peći na 200 stupnjeva 20 tak minuta. Poslužiti uz zdjelu salate.



Broj komentara: 14:

  1. Do sada sam ga probala samo u slatkoj verziji:) Deluje mi primamljivo i ova slana kombinacija sa tunjevinom:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mljac, mljac, lijepo obogaćen clafoutis, prava poslastica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram priznat da još nisam jela slani clafoutis, ali sastojci su super pa mora bit fino!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo često pravim slatki clafoutis s voćem, odlična ideja za slanu verziju. Može i sa slaninicom, onda bi ličio na quiche.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično a brzo. Mnogo volim jednostavna jela! Divno Tamara :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se sviđa ovaj clafoutis i ovo je uistinu dobrodošao lagan, brz i ukusan obrok, dolaskom toplijih dana sve češće će biti na meniju. Super su mi fotkice !

    OdgovoriIzbriši