subota, 23. veljače 2013.

Slani muffini

Napokon sam odlučila isprobati i slane muffine. Inače nisam veliki ljubitelj muffina, više volim cupcakes-e zbog brdašca od kreme. Ovi muffini su odlični, savršena zamjena za pecivo, odlično društvo na pikniku ili roštilju. Svakako ću ih ponoviti.



sastojci za 6 muffina


125 gr brašna
1 žličica praška za pecivo 
1 češanj češnjaka
1 jaje
125 ml jogurta
35 ml ulja
sol, papar
100gr feta sira
nekoliko maslina
začinsko bilje(mažuran. origano, timjan)
1 cherry pomidor za svaki muffin


U zdjeli prosijati brašno zajedno s praškom za pecivo i soli. Feta sir natrgati na komade,češnjak i masline nasjeckati na sitne kockice. U zdjelu s brašnom dodati jaje, jogurt i ulje i mikserom sjediniti, dodati začinsko bilje i papar i komadiće feta sira pa sve lagano umiješati. Smjesu rasporediti u kalupe, pa u svaki muffin utisnuti jedan pomidor. Peći 25 minuta na 180 stupnjeva. Masline možete zamjeniti sušenim pomidorima ili kaperima.

23 komentara:

  1. Prekrasno izgledaju! Slažem se s tobom da su idealni za piknik!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bas volim slane mafine i cesto ih radim. Zgodni su za uzinu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da će i kod mene sve češće bit na repertoaru!

      Izbriši
  3. Obozavam slane muffins-e, a ovi tvoji mi izgledaju fenomenalno:) Dopada mi se ideja sa cherry dekoracijom :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista jako dobro izgledaju pogotovo s ovim pomidorom u sredini , a jako dobar dodatak i za piknik, roštilj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, umjesto pomidora bi i maslina bila zgodna!

      Izbriši
  5. Tako predobro izgledaju,genijalno..slike su ti posebno krasne:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao što su slatki sa ovim mini paradajzčićem u sredini. Recept je stvarno odličan, kombinacija koju baš volim. A slike su ti fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam jedna od onih koji vole muffine u svakom obliku i ovakvi slani su mi najfiniji sa sirom. Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  8. Preslatki su sa ovim paradajzekom u sredini.

    OdgovoriIzbriši
  9. Predobar receptic i divne fotkice, zaljubila sam se u njih na prvi pogled!:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti! drago mi je da vam se i fotke sviđaju, ja nisma bila jako zadovoljna!

      Izbriši
  10. Meni se jako sviđa ideja slanog muffina jer vikendom volim imati pravi doručak...Moram probati;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam ljubitelj slanih muffina i ovi su mi odlični ! Izvrsna kombinacija, a posebno me vesele mini rajčice u sredini. Super izgledaju !

    OdgovoriIzbriši