subota, 2. lipnja 2012.

Muffini s bananama i čokoladnim kapljicama





Svi volimo banane i pravo je čudo da kod nas dočekaju da potamne, ali i to se dogodilo. Bila je to savršena prilika da isprobam ovaj recept.  Recimo da su ovo zdravi, ili barem djelomično zdravi muffini, bez jaja, s tamnim šećerom i zobenim pahuljicama. Ako ih ujutro ugrijete u mikrovalnoj pećnici biti će kao da su svježe pečeni, ugrijati ih možete i u ventilirajućoj pećnici zagrijanoj na 150 stupnjeva. Uz čaj ili kavu, izvrsni su za doručak!




za 12 muffina je potrebno

2 šalice glatkog brašna
3/4 šalice tamnog šećera
1/2  šalice zobenih pahuljica
1/2 žličice sode bikarbone
1/2 žličice praška za pecivo
1/2 šalice čokoladnih kapljica
 sol

3 zrele banane (zgnječiti vilicom)
1/2 šalice ulja
+
 pečeni lješnjaci, čokoladne kapljice

U zdjelu staviti sve suhe sastojke  pa dodati  banane  i ulje. U kalup za muffine poslagati papirnate košarice pa ih napuniti smjesom, ostavljaući 1 cm od visine prazan, posuti kapljicama i sjeckanim pečenim lješnjacima. Peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva 20 minuta.



Broj komentara: 13:

  1. Kod nas je baš suprotno, nismo baš ludi za bananama i zna se desiti da potamne pa si mi sad dala odličnu ideju kako ih iskoristiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. biti će mi drago ako isprobaš recept i javiš dojmove!

      Izbriši
  2. Ja isto obožavam banane, a još su bolje u kombinaciji s čokoladom :D
    Super muffini!

    OdgovoriIzbriši
  3. Već dugo nisam radila muffine, a voćni su baš idealni za doručak, pogotovo ovako obogaćeni čokoladom i lješnjacima

    OdgovoriIzbriši
  4. Ove mafine bih rado napravila. I po receptu i po fotografiji izgledaju vrlo njam :D
    Pravila sam neke rekla bih, vrlo slicne, sa zobenim pahuljama, i iznenadila sam se koliko je to sve bilo odlicno, tako da sam sada otvorena za ovakve "experimente" mnogo vise...

    Recept prepisujem, pravim prvom zgodnom prilikom... ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tamara, fantastični su! KOd mene ne bi dočekali jutro :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovakve zdravije varijante kolačića mi se uvijek sviđaju, a banane se ovdje odlično kombiniraju. Muffini su prekrasni !

    OdgovoriIzbriši