utorak, 13. prosinca 2011.

Kad zamirišu medenjaci.........



Ovo je uobičajen kolačić za  blagdane. Ponekad se dogodi da ga radim i dva puta u par dana. A samo zbog mirisa kojim ispune prostoriju mogla bi ih peći svaki dan....



 za 40tak kolačića potrebno je

350 gr oštrog brašna
200gr šečera
2 jaja
150 gr maslaca
100 gr mljevenih oraha
1 žličica cimeta
1 žličica muškatnog orašćića
3 žlice meda
3 žlice ruma
1/4 žličice praška za pecivo
vanilija 
sol
korica limuna i naranče


Sve sastojke staviti u zdjelu  pa mješati mikserom sa spiralnim nastavcima. Smjesa je prilično mekana pa je potrebno staviti je u hladnjak preko noći da se stegne. Pripremiti pleh za pečenje pa otkidati komadiće tijesta i oblikovati kuglice veličine lješnjaka a možete tijesto izvaljati  i izrezivati imodlicama.  Peći ih u zagrijanoj pećnici na 150 stupnjeva 20tak minuta. Ohlađene medenjake možete glazirati čokoladom ili royalom ili kao i ja ukrasiti šećernom masom ili marcipanom.





Broj komentara: 19:

  1. Prekrasno. Ako poklanjaš ove keksiće sigurna sam da će svi biti oduševljeni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni su ti! Malo moram prošvrljati tvojim blogom, radim neki plan - neke kolačiće treba ipak ispeći za blagdane....

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam nikada videla medenjake ovako lepo ukrašene. Dopada mi se dodatak narandđine korice, ruma i limunove korice. Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno su ukrašeni tvoji medenjaci.

    OdgovoriIzbriši
  5. medenjaci su ti prekrasni, jedni od naljepših koje sam vidjela, s ovim ukrasnim pahuljama

    OdgovoriIzbriši
  6. prekrasni medenjaci!
    pahuljice su divne..baš bajkovito izgleda :)

    i čestitke su baš lijepe, sviđaju mi se baš!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasan post! I kolačići i čestitka, sve super izgleda! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Namjerno me guštiraš s pahuljicama.
    Drago mi je da nisi zapostavila slanje čestitki i super što ih sama radiš.

    OdgovoriIzbriši
  9. Imamo vrlo sličan recept,zaista su predobri,a tako su predivno ukrašeni,prekrasna ideja za čestitku..

    OdgovoriIzbriši
  10. Divni su! Posebno lepo su ukraseni! Svaka cast! :) I cestitka je divna... :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelepi kolačići, dekorativni a i ideja za čestitke je super, samo što ja već odavno ne šaljem čestitke...

    OdgovoriIzbriši
  12. Obožavam loptaste medenjake :)
    Predivna mi je dekoracija!

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš su ti simpatični medenjaci, lepo ukrašeni! I čestitka mi je baš lepa i elegantna :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovi medenjaci sigurno prekrasno mirišu, a niti u okus im ne sumnjam. Ipak dekoracija, ova divna pahuljica, me posebno privukla. Prekrasno !

    OdgovoriIzbriši
  15. Obožavam medenjake i neizostavni su za Božić. Jako mi se sviđa odva pahuljica od šećerne mase. Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  16. jako volim medenjake i radim ih često i van blagdana, sviđa mi se ova tvoja dekoracija na medenjacima

    OdgovoriIzbriši