srijeda, 15. lipnja 2011.

Jastučići s kremom od Nutelle



Obožavam lisnato tijesto, uvijek imam doma po nekoliko komada,
za  situacije kad mi se jede nešto slatko a nemam puno vremena
a ni volje.


Za ove jastučiće potrebno je
1 paket lisnatog tijesta, ja sam koristila ono već razvaljano
1 čašica slatkog vrhnja
100 gr mascarponea
100 gr Nutelle

Lisnato tijesto razrezati na jednake pravokutnike i peći u toploj pećnici
na 200 stupnjeva, 20tak minuta.
Slatko vrhnje umutiti i sjediniti s mascarponeom i Nutellom.
Ohlađene jastučiće prerezati vodoravno tako da dobijete dno i poklopac,
pa slastičarsku vrećicu napuniti s kremom  pa puniti jastučiće.
Ukrasiti po želji.



sad kad sam napisala recept vidim koliko je jednostavan, jedino treba malo čekati
dok se krema ohladi  i onda uživati u kremastim jastučićima.
Lisnato je moj as u rukavu, koji je vaš???



Broj komentara: 9:

  1. Mljac! Zaista super recept, nadam se vrijedan isprobavanja jer obožavam lisnato (a tko ne?)!

    OdgovoriIzbriši
  2. super je lisnato za ovakve tsvari, ova krema ti je jaaako fina!

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala cure, reecept je stvarno jednostavan i brz a krema je izvrsna

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad sam vidjela slike, prva asocijacija mi je bila slatki sendvič.

    Dobro je imati par brzih, jednostavnih i nadasve finih kombinacija. Moj as u rukavu je lava cake.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah jastucici kako fino izgledate moja usta bi se rado odmorila na vama;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Brzi jako brzi imam osjećaj i da tako brzo i nestanu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovi jastučići izgledaju jako primamljivo, krema je njami :) Kad treba nešto brzo, slatko i ja često napravim nešto s lisnatim tijestom (imam ga gotovo uvijek u hladnjaku :D).

    OdgovoriIzbriši
  8. jastučići su stvarno planuli, jedva da se kremica stisla a već su nestali

    OdgovoriIzbriši