četvrtak, 26. svibnja 2011.

Strawberry fields

                                                              








Ovo je post bez recepta.
Samo slike, a slike govore više od riječi!

Broj komentara: 8:

  1. Kad sam vidjela naslov posta, pomislila sam da si napravila onaj kolač iz tjedna slastica u Masterchefu. A kad tamo pravo polje jagoda. Ako trebaš dodatni par ruku za branje, tu sam :)

    OdgovoriIzbriši
  2. nemoj da te ozbiljno shvatim! baš je frka, MM ide svaki dan poslije posla pomoći, ja sam doma s malcem pa ne mogu.
    Stvarno ih ima previše, 14000 sadnica, oko 400kg poberu na dan!toooooooooooooo much

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedino što nisam napisala je da ono što poberem nosim doma ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. these strawberries look so good!
    I went strawberry picking a few years ago, it's hard work! my knees were hurting after a few hours of picking.

    OdgovoriIzbriši
  5. WOW, koliko ih! Sad mi je jasno zašto smišljaš toliko načina za potrošiti jagode. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne slike, često u sezoni jagoda promislim kako je lijepo i mirisno u poljima jagoda.

    OdgovoriIzbriši
  7. @Branka, lijepo, mirisno i ... teško

    OdgovoriIzbriši
  8. Divne i baš da divne sličice.

    OdgovoriIzbriši